MESSY

Mitt rum är förmodligen världens stökigaste plats just nu. Jag har skjutit upp städningen i tre dagar nu, och det har bara blivit värre för varje dag. När man redan har megastökigt skiter man liksom i om man stökar till lite extra. Men imorgon ska jag städa heeeela dagen lång, då är det nämligen röd dag och därmed ingen skola! Då ska jag återgå till den ordning som faktiskt brukar råda här i mitt lilla krypin. Det blir tvätt, undanplockning, dammsugning, toastäd, moppning, bäddning, soptömning.. Und so weiter. Då ska jag ta och använda mina supercoola megalånga diskhandskar jag fick av Jojjo i julkapp, haha! Det ska bli lite kul. Tror jag ska lägga mig nu, så jag orkar vara megastäderska imorgon. Goder natt!


Detta är jag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0