NYÅR

Mitt nyårsfirande var tämligen lyckat i år! Jag och Danne var hemma hos en av hans kompisar, Stoffe. Vi kom dit lite tidigare, för ett gäng av killarna skulle stå för matlagningen! Jag gjorde vid mig där under tiden som de fixade med maten, så jag såg inte hela processen men maten blev supergod så de lyckades bra iallafall! Till förrätt fick vi skagentoast, till huvudrätt fläskfilé med potatisgratäng och till efterrätt pannacotta med hallon. Yummiiiiie.

Resten av kvällen var också nääz, där var mest folk man kände mer eller mindre väl och då blir det nästan alltid roligare. Vid tolvslaget gick vi ut och smällde en tårta som några hade köpt. Inga ansikten blev bortsprängda, vilket kändes gött.

Sen fortsatte partajandet lite till, men till slut gick vi hem och då var klockan runt tre. End of story!


Champagne showerzzz


Jag och Line kunde inte riktigt hålla oss ifrån köket utan var tvungna att smygkänna lite på köttet :D


Päregratängen!


Här sitter vi alla och njuter av vår fooood


Danne och Danne! Titta så uppsvidade och tjusiga :)


Mikaela, Niklas, Berg, Hanh, Danne och Maikens rygg.. Maiken gick all in och hade frack! :)


Här har vi nått slutet av kvällen och slipsen har åkt upp huvudet haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0