UPDATE

I'm baaaack. Sedan förra uppdateringen har det hänt mycket! Jag har varit hemma och myst med kompisar, familjen och danne.. Och dessutom var jag och pappa med Alex och Carmen på tävling i Åstorp, och tusan vad det snöade haha.. Vi var snögubbar när vi skulle köra hem.

Annars här i Kalmar rullar det på som vanligt, det är väldigt mycket både i och utanför skolan just nu så jag känner mig lite stressad.. Men det är kul samtidigt. Iallafall, just nu är läget sådär då jag nog fått någon lätt släng av magsjuka. Igår kväll var jag bara hemma i korren och myste framför tv:n, och vid nio började jag må jätteilla och få ont i magen.. Sen gick jag och la mig vid tolv, men hann inte somna innan jag var tvungen att springa och kräkas flera gånger :( Jätteobehagligt. Idag har det dock varit mycket bättre men magen känns fortfarande lite konstig. Förhoppningsvis är det borta imorgon för då är det skoldag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0