KARMABANKETTEN

Jag är nyss hemkommen från mitt livs första bankett! Long story short kan man säga att jag varit skribent åt en tidning och därmed fick möjligehetn att vara med gratis på nyss nämnda bankett. Det var ett spektakel utan dess like, åtminstone i mina mått mätt. Det var klädkod, gästlista, bordsplaceringar och till och med en liten röd matta! Dessutom blev jag placerad bredvid självaste vicerektorn för linnéuniversitetet. Kändes ball!


Såhär såg jag uuuut. Försökte ta någon lite bättre bild där man ser min klänning men misslyckades brutalt. Det var iallafall en klänning jag köpte igår på monki. Det var klädkod "knälång klänning" för oss tjejer och jag ägde ingenting knälångt så.. Och lyckades faktiskt hitta en jag gillade! Dock är den inte riiiktigt ända ner till knäna men wth.


Menyn! Maten var helt gudomlig, no joke.

Kommentarer
Postat av: bea

SNÖGG

2012-03-16 @ 10:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0