EN HELG MED DANNE

Danne är här och besöker mig över helgen! Han kom igår och åker hem imorgon, en alldeles för kort visit. Men vi försöker utnyttja tiden: Vi har varit på bio, lagat mat, gymmat och nyss kom vi hem från en restaurangdejt :) Vi var på table 20, det är andra gången jag är där och jag gillar verkligen det stället! De har ett flertal vegetariska alternativ, och båda jag har provat har varit gudomliga! Idag åt jag ostfyllda ravioli med smörsauterade grönsaker och till dessert glass och sorbet. Danne åt fläskfilé med potatisgratäng och jordgubbspannakotta till dessert. Nu har vi precis kommit hem och ska se en film i vårt matkome-tillstånd.
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0