HEMMAHÄNG

Jag befinner mig just nu en snabbis hemma i Hässleholm! Underbat att få komma hem och ladda batterierna lite, även om det bara blir en kortis, kom fredag kväll och åker tillbaka igen söndag eftermiddag. Jag känner en väldig stress över mycket i skolan just nu, så att få komma hem till nära och kära är ovärderligt. Just i detta nu är det lördag kväll och jag och mamma har precis kommit hem från bion, vi var på den efterlängtade Breaking Dawn! Whoop whoop. 
 
Stallhäng och också hunnits med, vi rotade fram klippmaskinen och Vaniljs päls åkte äntligen! Därefter körde jag ett pass på banan, härligt var det. Dock gjorde jag misstaget att skippa långkallingar, riktigt orutinerat. Mamma fotade lite :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0