TELEFONSTATUS

"Hur gick det egentligen med toalett-telefonen?", undrar kanske den nyfikne. Dessvärre måste jag framföra den sorgliga nyheten att trots telefonernas HLR, intensiv risbehandling, gick den, så att säga, hädan. Med detta menar jag att den är stendöd trots återupplivningsförsök.
 
Men! Tur är väl då att man har en rådig mamma som trycker ner en avlagd telefon hemifrån i ett kuvert och skickar med express upp till Kalmar. Så nu är jag en (inte så) stolt innehavare av en halvsunkig xperia x8. Inte lika tillfredsställande som min galaxy mini, men den funkar mer än väl! Dessutom kan jag snylta på min brors spotify då han fortfarande är inloggad (det är hans gamla telefon).

Kort sagt alltså: Problem solved! Livet har gått vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0