POST PÅSK

Nu är jag tillbaka i Kalmar efter en underbar påskhelg hemma i Skåne. Som ni såg på bilden i förra inlägget fick jag äntligen hälsa på de små valparna ute på kennel Clebas! Det gjorde jag i fredags, jag, mamma och pappa åkte ut och så fotade vi lite påskabilder med de små :) De är såååå gulliga. Vi tog många fler bilder, så ska lägga ut några fler här på bloggen imorgon tänkte jag.
 
Annars har helgen varit ganska lugn. Jag har umgåtts mycket med Danne och vi har mest tagit det lugnt, varit på gymmet och hängt med lite gemensamma vänner. Vi åt även påsklunch med hans släkt. Sen i lördags hade jag, Hanh och Sandra en sleepover hemma hos mig med Smartare än en femteklassare och Sex and the city 2, följt av shopping på Emporia dagen efter! 

Hemresan tillbaka till Kalmar var mindre rolig, tåget var ännu mer överfullt än vanligt! Fick stå ända upp till Växjö. Men desto trevligare var att jag träffade Johanna som jag pratade med hela vägen till Växjö, riktigt kul då vi nästan aldrig ses. Sedan hoppade Halmstadborna på och åkte med ända till Kalmar, så man hade iallafall sällskap som muntrade upp en när en äldre dam spillde rödvin på min resväska i höjd med Hovmantorp. Tosiga människor det finns.
 
Detta köpte jag på Hollister på Emporia :) Ett linne, en munkis och ett par högmidjade jeansshorts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0