KICKSBESÖK

Igår när jag kom hem från praktiken gjorde jag ett litet besök i Ljungby centrum för att se vad det hade att bjuda på. Eftersom jag är okapabel att gå omkring på ställen jag inte känner till blev det mest ett omkringirrande, men slutligen hamnade jag på Kicks. Där kan man ju verkligen gå lös! Kände ett plötsligt sug att förnya min foundationrutin, så det blev en primer, en foundation och en concealer. Samtliga av produkterna är saker som jag inte haft tidigare, så det blir spännande att prova på. Sammanlagt kostade kalaset 443 kronor, men jag behövde bara punga ut 43 kronor eftersom jag utnyttjade mitt presentkort på 400 kronor som jag fick i julklapp av Eva :)
 
 
Primer från Loreal och foundation och concealer från Maybelline :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0