2013 ÄR HÄR

Nyårsafton har kommit och gått. Klassikern är ju att nyår hajpas upp till tvåhundra procent, så att man bara känner sig besviken när allt väl är över. Men i år hade jag faktiskt en superkväll. Den började hemma, där vi som vanligt hade två familjer som gäster. Danne var också med såklart. Vi åt bruschetta till förrätt, potatisgratäng med quornfiléer (de andra åt något kött) och sallad till huvudrätt och någon chokladhistoria med grädde till efterrätt. Smaklökarna dansade konga. Därefter åkte jag och Danne iväg på fest till Ignaberga medborgarhus, och där var det skitkul! Det var längesen jag hade genuint kul på fest. Festar nästan aldrig längre, och när jag väl gör det är jag tråkig. Så det var en succé.
 
Idag har därmed varit en sliten dag, och självklart innehållande den obligatoriska reflektionsstunden över det gångna året. 2012 har varit bra! Dock betydligt lugnare än det extremt händelserika 2011 (blev ihop med Danne, tog studenten, tog körkort, flyttade hemifrån, började univesitetet..). 2013 håller förhoppningsvis samma standard!
 
Vi igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0