SOMMAR"LOV"

Hallå där bloggen. Numera har jag faktiskt sommarlov, iallafall i någon mening! Skrev nämligen min sista tenta för terminen i onsdags. Men ledighet har det inte blivit något med än så länge, var egentligen bara schemalagd att jobba på Burger King idag denna veckan, men istället har det blivit:

Tisdag: 12 - 18.30
Onsdag: 17 - 23
Torsdag: 12 - 22
Och idag, fredag, är det 12 - 20.30 som gäller men ställer in mig på någon extra timme, brukar bli så har jag redan lärt mig..
 
Livet är hårt! Men i helgen får jag förhoppningsvis vara ledig, då ska jag nämligen flytta! Det blir bara någon kilometer bort, ska hyra en superfin etta med uteplats av en klasskompis, då man inte får bo i korren under sommaren. Sen på måndag börjar jag på mitt andra jobb, på Vectura. Det ska bli spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0