EN DAG I LIVET

Idag har det varit en ganska händelserik dag: Jag har varit i skolan, hos ortopeden, på en anställningsintervju samt på gymmet!
 
Hos ortopeden gick det bra, hon klämde, tittade och iakttog min gång- och löpstil och summan av allt det där blev att den tionde april ska jag hämta mina specialgjutna inlägg! (Och bli 1800 kronor fattigare..)

Intervjun gick sådär, det var min första anställningsintervju någonsin så jag tyckte ändå jag gjorde bra ifrån mig. Men man tänker redan nu på saker man kunde sagt lite annorlunda, men äsch. Det mesta hänger faktiskt på hur meriterade de andra som söker är, så. Man får göra sitt bästa, det är en konstig situation att vara i. Särskilt när man är ovan.
 
Nu blir det duschen och sedan sängen, imorgon blir en lång dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0