KROPPKAKOR

Idag har jag varit och gjort något riktigt roligt som gjorde mig glad! Jag var nämligen på restaurang Kroppkakan och gjorde ett reportage till skolan, såå trevliga de var. Och bäst av allt, jag fick rulla egna kroppisar! Tror jag gjorde sex eller sju stycken. De berättade även att de gör vegetariska kroppkakor också om man beställer i förväg, så det ska jag lätt göra inom den närmsta framtiden.
 
Såhär ser restaurangen ut från utsidan.
 
Ägaren Per!
 
Britt står och rullar för fullt :)
 
Britt lär mig rulla! Titta vilken fin huvudbonad jag fick HAHA :)
 
Nästan färdiga kroppkakor :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh, vad kul. Kan tro att du gillade det stället..!!

2013-03-22 @ 13:46:31
URL: http://www.chapmansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0