HEMMA FRÅN AMSTERDAM

Återigen är jag hemma i Hässleholm, numera en Amsterdamresa rikare! Vi har haft det superbra, trots att vi inte riktigt hade vädergudarna på vår sida. Fredagen var helt okej, men igår lördag regnade det från och till hela dagen vilket inte var så kul. Men det kan man inte göra något åt!
 
Vi har iallafall turistat med både buss- och båt, besökt diamantfabrik (random? men kul!) och nemo science center, shoppat, promenerat i Vondelpark, ätit sjukt mycket och sjukt god mat, kollat på rolig satellit-tv osv osv. Samt druckit kopiösa mängder starbucks, kungligt! Vi tog taxi till flygplatsen från hotellet klockan fem imorse så jag är sjuuukt trött och ska sova nu. Jag visar bilder någon annan dag, slänger upp två bilder från eftermiddagen här hemma så länge :)
 
Underbara grillsäsong. Nu när jag inte bor hemma tillfredsställs inte mitt behov av grillat öht, så det gäller att njuta när det väl bjuds. Idag blev det majskolv, honungsmelon, klyftpäror, halloumi samt en majestätisk sallad. + lite bea, standard. Frågor på det?
 
Vi möttes av valpis-Ralph när vi kom hem, gull i överflöd!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0