HÄSSLEHOLMSLISTAN

Tillbaka i Kalmar efter en superhelg i Hässleholm. Lista på några saker jag gjorde när jag var hemma:

Träning i brottarlokalen med Aron och hans kompisar, lökigt och kul!
Sov i den nya sängen som införskaffats till "mitt" rum, från 90 till 160! Snacka om uppköp.
Ätit goda middagar, bland annat potatisgratäng! Mums.
Tagit bort ett födelsemärke! Vem hade kunnat ana. Det gör fortfarande lite ont..
Lunchat med Sandra på Café Boulevard i Kristianstad.
Lunchat på Grafitti i hlm med pappa & Aron.
Gått mysiga hundprommisar med mamma (och hundarna såklart).
Kollat på Django Unchained. Bra!
Myst med Danne.
Sprungit en kunglig löprunda i piskande regn och vind.
Fikat med farmor + familj.
 
Massor med roligheter alltså! Nu är jag dock tillbaka i Kalmar som sagt, och arbetet med C-uppsatsen är i full gång. Men vi ligger bra till, har redan bokat in massa samtalsintervjuer med respondenter och vi är bara officiellt på dag två av kursen. Win! Det har även jobbats på bk, boxats och tränats på nya les mills-pass med Jennifer & Helena. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0