NEW IN

I onsdags shoppade jag nya träningkläder! Den roligaste shoppingen av alla roliga shoppingar. Det blev en blanding av välbehövligt och inte så behövligt: En ny vattenflaska som jag verkligen behövde (nu kan jag äntligen kasta min två år gamla reklamvattenflaska jag fick gratis från Academic Work, yay) och en t-shirt med världens bästa passform från Nike pro. Behövde en ordentlig tränings-T-shirt (för många bindestreck..?), har typ bara linnen. Sedan blev det även ett linne från Under Armour (inte så behövligt) samt en hoodie utan ärmar = största badass-plagget. Gjorde att jag kände mig som hulken under gårdagens marklyft-session.
 
Iallafall, nu är jag fattig men snygg(are) på gymmet! Och det kan det ju vara värt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0