PROTEINPANNKAKOR & BESÖK

Åh, jag är arg på mig själv för att jag inte tog fram systemkameran och fotade dessa ordentligt utan var otålig och hetsfotade med mobilkameran i världens sämsta ljus. Och nu ligger de i min mage. Men jag var hungrig och ville smaka. Så bilden gör inte dem rättvisa, men förstååå hur goda dessa proteinpannkakor var!! Det var första gången jag provade detta recept, som jag hittade hos fitbysam. Hon har massa olika recept på prottepannkakor, just det jag gjorde hittar ni HÄR (<-- klick).
 
Aron kommer på besök imorgon och stannar till lördag, tror jag ska göra dessa till frukost till oss på lördagen :) Ser verkligen fram emot hans besök. Vi ska träna, äta thaibuffé och titta på bio. Det blir säkert lite promenerande runt i Kalmar också och kanske lite shopping, vi får se.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Remarkable! Its genuinely awesome paragraph, I have got much clear idea
concerning from this article.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0