COMEBACK

Dags för en comeback, och jag är åter på bloggbanan! Vet inte varför det blir sådana här ofrivilliga uppehåll. Nåväl, idag är det söndag och en kaosig vecka är till ända: Två tur- och returresor till Hässleholm är gjorda, likaså ett grupparbete, seminarium på det, ett niotimmarspass på jobbet samt några träningspass på Friskis. Pust! Inte konstigt att jag är slut. Veckan som kommer nu är tentaveckan, själva tentan äger rum på fredag så dagarna innan ska jag försöka fylla med plugg, vi har fått hela veckan till självstudier. Men lite jobb blir det också, Vectura imorgon så länge det behövs, och bk på onsdag 12 - 16. 

Iallafall, det första Hässleholmsbesöket denna vecka var inte mycket att hänga i granen, det var nämligen ett tandläkarbesök som stod på agendan. Roligare anledningar att åka hem har man ju varit med om. Helgens besök bjöd däremot på roligheter: Det var nämligen kräftskiva hemma hos oss, elva pers blev vi och hade supertrevligt. Familjen är verkligen det finaste och bästa man har. Ibland glömmer jag det lite!

Delar av min fullt normala familj :') <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0